Corona acties en updates

Techni Team werkt als dienstverlener vooral voor de gezondheidszorg. Vooral in deze bijzondere tijden is het belangrijk dat u zorgeloos kunt vertrouwen op de ICT-infrastructuur en de Techni Team Servicedesk.

Maatregelen

Wij hebben een aantal maatregelen genomen om optimaal bereikbaar blijven. Zo werken nu nagenoeg alle helpdesk- en beheer medewerkers, volledig geëquipeerd thuis, om zo risico op besmetting te vermijden en te spreiden.

Niet alleen bij ons, maar ook bij u, onze klant, worden nu andere werkwijzen gehanteerd. Dit heeft geleid tot een verandering in capaciteitsbehoefte in ons datacenter doordat meer mensen thuiswerken en beeldbellen populair is geworden. Voor u goed om te weten dat wij technische maatregelen hebben genomen om de continuïteit te waarborgen.

Thuiswerken

Veel van onze klanten laten hun medewerkers meer thuis te werken. Om u hierin te voorzien hebben wij besloten om nieuwe VPN-accounts, tijdelijk kosteloos beschikbaar te stellen. De zogenaamde Corona-VPN opties kunt u aanvragen bij onze Servicedesk. Deze Corona-VPN’s kunnen gebruikt worden zolang de epidemie voortduurt.

Beeldbellen en videoconsult

Veel huisartsen en andere zorgverleners staan voor het dilemma, laten we de patiënten naar de praktijk komen of kunnen we onze patiënt ook telefonisch te woord staan. Videobellen of beeldbellen is hierin een hulpmiddel die zorgverleners helpt om hun patiënt zo goed mogelijk op afstand te kunnen consulteren.

Wij hebben voor onze klanten een hulpmiddel beschikbaar waarmee videobellen of beeldbellen met een patiënt door een zorgverlener mogelijk is. Deze oplossing voldoet aan de vigerende standaarden en vereisten die er zijn voor de medische zorg. Een patiënt kan eenvoudig via een toegezonden weblink een videoverbinding opzetten met de zorgverlener van een computer met camera en microfoon(laptop) of via een Android smartphone. De zorgverlener heeft een computer met camera en microfoon(laptop) nodig om het consult te initiëren.

Voor onze klanten die ook telefonie bij ons afneemt is de optie al beschikbaar, al dan niet tegen geringe meerkosten.

Voor klanten die geen telefonie bij ons afnemen, kunnen we beeldbellen beschikbaar stellen tegen €8,- per maand per gebruiker. Hierin is inbegrepen de kosten voor de software en de ondersteuning op ingebruikname en het dagelijks gebruik. Deze optie wordt dan aangeschaft voor een minimale duur van 12 maanden en is daarna per maand opzegbaar.

Voor meer informatie en het aanvragen van onze video- of beeldbellen oplossing bel onze Servicedesk op 0318-574395.

Kwaliteit en duurzaamheid

In de samenwerking, gaan we zo efficiënt mogelijk te werk. We trekken graag tijd uit voor strategisch overleg met u.

Meer over kwaliteit

Direct Support

De Techni Team systeembeheerders staan dagelijks klaar om u te ondersteunen bij het gebruik van uw ICT-middelen.

Download Teamviewer

Contact

Techni Team
Schietboom 2
3905 TD Veenendaal

t: 0318 - 57 43 95
f: 0318 - 57 61 85
e: info@techniteam.nl
www.techniteam.nl

      

Informatiebeveiliging

Techni Team heeft een Informatiebeveiligingsbeleid (IBB) opgesteld. Dit beleid is te downloaden via de downloadpagina. Techni Team is gecertificeerd voor NEN7510-1:2017 en ISO/IEC 27001:2013.

ICT WaarborgISO 27001 DigitrustNEN 7510 DigitrustNictiz gekwalificeerd
Scroll naar boven