« Terug

Wij zijn pas tevreden als u héél tevreden bent!

KPN NOC.jpg23 nov

Kies uw Beheer & Support Engineer 2015!

​​​​​​​​​​​​​​​De keuze om uw ICT-beheer uit te besteden kan verschillende aanleidingen hebben. Deze kan voortkomen uit de noodzaak om kosten te besparen, de behoefte aan meer zekerheid of de wens om te profiteren van de kennis en expertise van een specialist. Vaak is het hier een combinatie van.

Bij grote partijen als KPN gebeurt dit binnen een zgn. network operations center (NOC) of network management center (NMC). Wij hebben ons Beheer en Support Center (BSC) in Veenendaal.

Binnen Techni Team is de afdeling Beheer & Support de afdeling waar iedere klant, in meer of mindere mate, contact mee heeft. Het team van Beheer & Support Engineers bestaat uit enthousiaste, servicegerichte en verbaal sterke medewerkers. Naast de dagelijkse ondersteuning van de eindgebruikers houden zij zich bezig met het operationele beheer van de verbindingen, servers en werkplekken zoals periodieke updates, health checks en preventief beheer om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen.

Door onze middelgrote omvang zijn wij in staat klanten een optimale combinatie te bieden tussen de flexibiliteit en capaciteit die zij van ons vragen. Daarnaast hechten wij veel waarde aan persoonlijk contact. ​Dit merkt u aan alle facetten van onze dienstverlening, van het contact met account- of servicemanagers tot het contact met de servicedesk bij vragen of problemen.

Monitoring
Middels een high-end monitoringssysteem houden de beheerders 24x7 de status van het Techni Team platform, de verbindingen en klantomgevingen nauwlettend in de gaten. Op deze manier kunnen de beheerders (pro)actief inspelen op basis van waarschuwingen en eventuele kritische meldingen. Op deze wijze kunnen we uitval van diensten voorkomen en zijn we in staat u optimale service te verlenen.

Teamviewer
Toch is het ook in veel gevallen wenselijk om met de eindgebruiker “mee te kijken” om zo een compleet beeld te vormen van de melding. In dit soort gevallen zal de Support Engineer u vragen om naar onze website te gaan en hier Teamviewer te starten. Na de download is de Support Engineer in staat met u mee te kijken en daar waar nodig in te grijpen of aanpassingen te doen. Simpel, snel en heel doeltreffend.

De engineers
Onze Beheer & Support Engineers spreekt u als u naar onze servicedesk belt of mailt, maar komt u ook tegen bij u op locatie. Bijvoorbeeld bij de uitlevering van nieuwe werkplekken, vervanging van hardware of bij het periodiek onderhoud. Zo blijven ze precies op de hoogte van uw situatie, waardoor ze nog sneller kunnen schakelen. Benieuwd naar de gezichten achter de supportstem die u ziet of hoort voorbij komen in de contacten, kijk dan eens naar de sectie “Team” op onze website.

Kies uw Beheer & Support Engineer 2015!
Persoonlijk denk ik dat het werk van een Beheer & Support Engineer steeds meer regievoeren en procescontrole wordt. Een controleur die weet hoe het proces in elkaar zit en met welke middelen het proces het beste ondersteund wordt en dat regelt.

De wereld blijft veranderen en beheer dus ook. Als Beheer & Support Engineer moet je dus ook continu willen bewegen en verbeteren. In een tijd van veranderingen, verregaande automatisering en continue procesverbeteringen hoort de Beheer & Support Engineer een prominente plek te krijgen in het succes van organisaties. Daarom vind ik het erg belangrijk om al onze Beheer & Support Engineers en specifiek de winnaar van 2015 in het zonnetje zetten. En daar zorgt deze verkiezing wat mij betreft ook voor!

Laat ons weten wie in uw ogen binnen Techni Team “Beheer & Support Engineer van het Jaar 2015” is. U bent de jury!

Stuur uw keuze naar sales@techniteam.nl of klik op onderstaande link:
TT-Support-engineer-2015

 

 

« Terug

Deel dit bericht

Scroll naar boven