Klachtenservice

Wij willen u graag optimale service verlenen, daarom vinden wij het belangrijk om van u te horen als u klachten heeft over de geleverde diensten. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.


Kwaliteit en duurzaamheid

In de samenwerking, gaan we zo efficiënt mogelijk te werk. We trekken graag tijd uit voor strategisch overleg met u.

Meer over kwaliteit

Direct Support

De Techni Team systeembeheerders staan dagelijks klaar om u te ondersteunen bij het gebruik van uw ICT-middelen.

Download Teamviewer

Contact

Techni Team
Newtonstraat 2
3902 HP Veenendaal

t: 0318 - 57 43 95
f: 0318 - 57 61 85
e: info@techniteam.nl
www.techniteam.nl

      

Informatiebeveiligingsbeleid

Techni Team heeft een Informatiebeveiligingsbeleid (IBB) opgesteld. Dit beleid is te downloaden via de downloadpagina. Ingevolge de uitvoering van dit beleid is Techni Team momenteel in het proces tot certificering naar NEN7510/ISO 27001.

  
 
 

Scroll naar boven