Terug naar simpele ICT-dienstverlening
Tal van ontwikkelingen binnen de ICT hebben ertoe geleid dat dienstverleners in de sector gingen excelleren in het aanbieden van moeilijk leesbare contracten, gecompliceerde productpakketten en onduidelijke vergoedingsstructuren. Wij meenden dat het de hoogste tijd was voor verandering. Het moest weer simpel worden, vonden wij. En dat vinden we nog steeds.
TWEE AFSPRAKEN
Om onze dienstverlening eenvoudig te kunnen aanbieden, hebben we twee belangrijke afspraken met onszelf gemaakt.
-
Van alle diensten die we aanbieden, hebben we de kennis, expertise, mensen en faciliteiten zelf in huis; die moeten direct op aanvraag beschikbaar zijn en nooit ingeleend hoeven worden.
Hiervoor zijn we NICTIZ gekwalificeerd, NEN 7510 gecertificeerd en Zorg Service Provider. - We werken op basis van transparante contracten. We willen klanten niet vermoeien met opstartkosten, installatiekosten, voorrijkosten, servicekosten, onderhoudskosten, storingskosten en advieskosten.