U kent het vast wel: u hebt net een patiënt geholpen en neemt de volgende in de wachtrij op. Direct klinkt een boze stem: "Het werd eens tijd! Ik wacht al een half uur aan de lijn, terwijl de pijn alleen maar erger wordt."
Als assistent bent u degene die deze emoties opvangt en snel tot de kern van het probleem probeert te komen. Dat is niet altijd makkelijk, zeker niet als de druk hoog is.
Vcare connect biedt hier een uitkomst. Dankzij slimme functionaliteiten ziet u al vóórdat u het gesprek begint hoe lang de klant in de wachtrij heeft gestaan. Dit stelt u in staat om beter te anticiperen en empathisch te reageren.
De afgelopen twee weken hebben medewerkers van Techni Team als officiële Vcare-partner de Vcare-trainingen gevolgd. Het begon feestelijk, met het aansnijden van een taart, en groeide uit tot een inspirerende en leerzame ervaring.
Als trotse Vcare-partner hebben we geleerd hoe het platform maximaal kan bijdragen aan efficiënte en persoonlijke zorg. De trainingen gaven ons waardevolle inzichten in:
✅ Inzicht in wachttijden en hoe hiermee om te gaan.
✅ Slimme tools om gesprekken efficiënter te maken.
✅ Manieren om processen te optimaliseren voor betere patiëntenzorg.
Het voorbeeld van de boze klant hierboven is slechts één van de vele situaties waarin Vcare ondersteuning biedt. Dankzij de trainingen zijn we nu beter voorbereid om zorgverleners te helpen eerstelijnszorg naar een hoger niveau te tillen.
De droom? Dat iedereen in Nederland zorg met de juiste aandacht mag ontvangen.
In de komende weken delen we meer over hoe het Vcare-platform zorgverleners ondersteunt. Stay tuned!