Bent u op zoek naar cloud oplossingen? Techni Team is hierin gespecialiseerd. Wij zorgen ervoor dat u overal en op ieder moment veilig kunt werken. Ons beveiligde datacenter in Nederland slaat uw gegevens op op meerdere servers. Deze servers zijn zeer snel en hebben een grote capaciteit. Ook worden uw gegevens dagelijks geback-upt. Onze spamfilters en anti-malware tools zorgen ervoor dat uw gegevens uitstekend worden beschermd.
Met onze cloud oplossingen maakt u op een locatie naar keuze verbinding met een van onze servers: thuis, in de trein, in een hotel, in een café, in het buitenland, enzovoort. De server geeft u toegang tot uw eigen bureaublad, gegevens en documenten en u kunt direct aan de slag. Het enige wat u nodig heeft is een Thin Client, smartphone, tablet, laptop of PC met internetverbinding. Waar en wanneer u maar wilt creëert u de ideale werkplek.
Als u voor cloud oplossingen van Techni Team kiest, dan krijgt u voor een vast bedrag per maand 24/7 toegang tot al uw gegevens. Dit is inclusief centrale en lokale hardware en support. Voorrijkosten, migratiekosten, installatiekosten en investeringskosten worden niet apart berekend. De andere voordelen die u krijgt zijn:
Om u te voorzien van persoonlijk advies over cloud oplossingen gaan we graag met u in gesprek. Als we weten wat uw wensen zijn en om hoeveel online werkplekken het gaat kunnen we u goed informeren over de mogelijkheden. U bereikt ons per telefoon 0318 - 57 43 95, per e-mail sales@techniteam.nl en via het contactformulier.
Wij voelen ons te allen tijde verantwoordelijk voor het leveren van onze diensten. Daarom zijn we uiterst betrokken bij onze klanten. Zodoende kunt u iedere werkdag gebruikmaken van Beheer & Support. Heeft u vragen heeft over uw cloud oplossingen of andere diensten? Bel dan naar onze ervaren systeembeheerders. Zij zijn bereikbaar van 07:30 uur tot 17:30 uur. We zorgen ervoor dat de telefoon altijd bemand is, zodat u snel wordt geholpen. Daarnaast kunt u 24/7 uw vragen stellen via het contactformulier. Als u beschikt over Service Level Agreement A (SLA A) dan kunt u ook buiten kantoortijden gebruikmaken van Beheer & Support.