Update KPN 11:00 uur:
Engineers hebben aanpassingen gemaakt waarmee het probleem verholpen lijkt te zijn.
Mocht het probleem zich blijven voordoen, is het advies om de toestellen te herstarten, en om opnieuw in te loggen op de betreffende applicatie.
Update Techni Team 9:12 uur:
Techni Team is telefonisch weer bereikbaar en kan weer aanpassingen doen in de telefooncentrales.
Voor klanten zou de storing nu ook verholpen moeten zijn, maar onze engineers houden het in de gaten.
Wanneer er een definitieve afmelding is van KPN, zal de storing hier ook worden afgemeld.
Update KPN 9:11 uur:
We ontvangen meldingen dat geregistreerde toestellen hun registratie verliezen, wanneer ze registreren via TLS en SRTP gebruiken. Wij zien tevens problemen met de registraties van applicaties zoals Webex, welke gebruik maken van SRTP.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Advies is om de toestellen te herstarten, en om opnieuw in te loggen op de betreffende applicatie.
Op dit moment is er een grote storing met de telefooncentrales van KPN.
Dit betekent dat wij en onze klanten (die deze telefooncentrales hebben) telefonisch niet bereikbaar zijn.
Tevens kunnen wij geen aanpassingen doen in telefooncentrales, dit onderdeel heeft ook last van deze storing.