Een deel van de functionaliteit van de telefooncentrales is niet beschikbaar. We zijn met onze leverancier is gesprek om dit te analyseren en op te lossen.
Update 15:30 uur:
Onze leverancier meldt hersteld. In het geval dat het nog niet werkt, dient een telefoontoestel herstart te worden.
Update 15:27 uur:
Een aantal klanten en wijzelf constateren dat de diensten weer beschikbaar zijn. Er is echter nog niks gemeld door onze leverancier. Totdat dat gebeurt, blijft deze melding nog actief.
Update van leverancier 15:05 uur:
"Onze engineers hebben geconstateerd dat een beperkt aantal publiek geregistreerde toestellen hun registratie hebben verloren.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een volgende update volgt rond 15:30 uur of eerder wanneer beschikbaar."
Update 15:04 uur:
Helaas werkt de gegeven workaround niet, we zijn verder in contact met de leverancier om dit op te pakken.
Update 14:59 uur:
Onze leverancier geeft aan dat het probleem zich bevindt in de SIP-registraties. Ze hebben hiervoor een workaround gegeven die wij aan het testen zijn. Als dit werkt, zullen we deze hier delen.