Voor veel organisaties blijft overstappen op een nieuw ICT-systeem iets dat steeds wordt uitgesteld. De drempel lijkt hoog: hoe zorg je ervoor dat alles blijft werken zonder gedoe of onderbrekingen? Toch hoeft een migratie geen ingewikkeld traject te zijn. Met de juiste voorbereiding en ondersteuning kan een overstap soepel en zonder stress verlopen.
Een van onze klanten, Huisartspraktijk de Teselaar in Bemmel, stond voor deze uitdaging. Ze delen hun ervaring over hoe de overstap verliep en wat zij belangrijk vonden in de samenwerking met Techni Team.
"Als gezondheidscentrum overstappen op een compleet ander ICT-systeem is iets wat we steeds weer uitstelden. We hadden zeker wel andere wensen en behoeften, maar we zagen er ook tegenop om dit aan te pakken.
Toen kwamen we in aanraking met Techni Team en deze werkwijze sprak ons enorm aan.
Levering voor een vast bedrag per maand waarbij we volledig ondersteund worden in hardware, software en databeveiliging door Techni Team. Daar werden wij als praktijk enthousiast van, waardoor de motivatie weer terug was om een overstap te realiseren.
Techni Team is een bedrijf met een no-nonsense aanpak; duidelijke en heldere communicatie.
De voorbereidingen op de migratiedag verliepen heel soepel. De lijntjes waren kort en waar wij geen antwoord op wisten, gingen de medewerkers zelf op onderzoek uit. De migratiedag zelf verliep ook goed. Omdat de praktijk de volgende dag weer operationeel moest zijn, gingen ze zelfs in de avond door om ervoor te zorgen dat dit ging lukken. Tijdens de opstart de volgende dag zijn we ook heel prettig begeleid. Er werd rekening gehouden met de praktijkvoering en alle problemen werden netjes opgelost.
Inmiddels zijn we nu ruim een maand verder en ook over de nazorg zijn we te spreken! Ze laten pas los als alles werkt en checken zelfs achteraf of alles goed blijft draaien door even na te bellen. Kortom: een topservice! Inmiddels ook al een paar keer goed geholpen door de supportafdeling van Techni Team.
We hebben voor Techni Team gekozen omdat we volledig ontzorgd worden voor een vast bedrag per maand. De helpdesk is makkelijk bereikbaar en als er hardware defect is, dan wordt deze vervangen. Een mail of telefoontje en Techni Team regelt de rest."
De werkplekhosting is een full-service-dienst. Dat betekent dat wij de ICT van een praktijk beheren voor een vast bedrag per maand.
Inclusief implementatie, back-ups, updates en gegevensbeveiliging. Uit de praktijk blijkt dat onze werkwijze heel geschikt is voor de orthodontie.
Meer over onze dienstverlening: